Tuwallonie
Image default
Aanbiedingen

Secretaresse

secretaresse job

Functie

Voor een cliënt in Maasmechelen zoeken wij een medisch secretaresse.

U beantwoordt de oproep en neemt de overeenkomst op.

U bent verantwoordelijk voor het ontvangen van alle bezoekers

U bent administratieve hulp:

-Voor bijvoorbeeld het boeken van facturen

-Plan route (verzending)

-Document follow-up registratie

-….

U kent de medische term zodat u deze bijvoorbeeld in letters kunt gebruiken

Aanbod

Langdurig werk in Maasmechelen.

full time

Jouw profiel

Je hebt al je eerste ervaring als medisch assistent.

Je handhaaft soepelheid, communicatie en empathie in je contact met de patiënt.

U kunt op tijd, ordelijk en met aandacht voor details werken.

Werktijden: 12.30 – 21.00 uur

Registreer, classificeer, stempel brieven, voer bewerkingen uit voor de boekhouding en het budgetbeheer van de organisatie, onderhoud het schema en de agenda van de arts, ontvang en identificeer mensen met zorgbehoeften  Informeer deze mensen over de voortgang en snelheid van inspecties of behandelingen, bewaak de inventaris, bepaal tekorten, plaats bestellingen, geef facturen uit voor medische procedures en verzamel betalingen, rapporteer medische procedures, ziekenfondsen, …, voorziene documentmaterialen, beheer en Up-to-date blijven

Professor Bach Office Management: Medical Management Assistant

management taken

customer care medewerker

 

 

https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/medisch-opleiding.html