De beste manier om je doelgroep te bereiken als starter In de digitale tijdperk waarin we leven is het vrijwel noodzakelijk om als onderneming zowel online als offline actief te zijn om je doelgroep te bereiken. Daarnaast winkelen we tegenwoordig in principe onbewust de hele dag door. Maar dan via onze telefoon. Doordat men gemiddeld 2 uur per dag verbonden is met het internet, is de kans daarom groter dat je meer klanten online bereikt dan offline. Van welke websites kan je als startende ondernemer sowieso het goede voorbeeld nemen? De beste webshops Jaarlijks vindt er een onderzoek plaats waarin de beste webshops naar voren komen. De consumenten hebben in 2019 laten weten dat zij Wehkamp en Bol de beste webshops vinden om te bezoeken.
Geen klachten Allereerst zijn het natuurlijk webshops met grote namen. Maar hun populariteit komt natuurlijk niet alleen daardoor. De front-end developer van beide bedrijven heeft het goed gedaan. Het komt zelden voor dat hun websitebezoekers iets te klagen hebben over de manier waarop de website is opgebouwd. De website oogt overzichtelijk waardoor klanten er makkelijk en snel vinden waarvoor zij de sites bezoeken.
Online marketing Naast het feit dat de twee grote voorbeelden goed werkende en uitziende webshops hebben, hebben zij hun hoge posities ook te danken aan het feit dat hun webshops makkelijk te vinden zijn in verschillende zoekopdrachten. SEA en SEO is net zo belangrijk als een goede website. Naast het inhuren van een front end developer, doe je er ook goed aan om een goede online marketing bureau in te schakelen voor hulp. Start je binnenkort met een onderneming? Dan is het goed om te weten dat het tegenwoordig erg belangrijk is om zowel online als offline actief te zijn. In de digitale tijdperk waarin we leven is men de hele dag door verbonden met het internet. Als je daar – net als de twee grote voorbeelden – op in speelt, dan doe je het ongetwijfeld goed als bedrijf. |
https://www.kojac.nl/en |